Skräddarsydda sajter - på riktigt!

WordPress-Support

Rosenblom Design WordPress Support

Ibland går det fel. Inget är då så värdefullt som tillgänglig hjälp.

Vi levererar alla våra sajter med förmånlig kom-igång-support. Och vi erbjuder alltid möjlighet att teckna trygga supportavtal. För användarsupport och extra skydd mot attacker, men även för att inte tappa funktioner om exempelvis webbstandards utvecklas.

Till skillnad från många andra supportavtal erbjuder vi hjälp per telefon. Vi föredrar faktiskt att ni ringer om något gått fel. Då kan vi direkt ställa följdfrågor och enklare förstå vad som hänt. Och ditt problem blir löst på kortast möjliga tid.

Likt tuppen står vi redo klockan sju och sen fram till 1600. Vill du ha hjälp efter 1600? Maila oss så bokar vi en tid.

Hantering av supportärenden

Har du ett supportärende? Vi förutsätter att ni vill ha det löst så fort som möjligt.

För mest effektiva process ser vi gärna att ni ringer.

Vill ni hellre maila gör ni såklart det. Men med erfarenhet av tre års supporthantering vet vi att ett ärende som kan klaras upp på tre minuter på telefon i många fall kan ta ett par timmar effektiv tid och behandlas över ett par dagar i värsta fall. Oftast beror det på att vi inte får tillräckligt med info från början och måste be om mer info. När svar kommer har man inte varit så noga med att besvara allt och vi måste upprepa frågan. Beroende på hur tillgänglig supportkunden är på mailen kan det i värsta fall ta ett par dagar innan felsökning kan påbörjas.

Telefontider

Måndag-fredag 0700-1600
Önskas telefonsupport annan tid kan det bokas i förtid.
Annan tid kontaktas vi per email: support@galluswebb.se

Supportärenden besvaras normalt senast arbetsdagen efter.
Akuta ärenden hänvisas till telefon.

Ring oss 031-7197670 - eller Fyll i vårt Kom-igång-formulär